שלום אם תוכלו לעזור
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום יש לי שאלה- אתמול אכלתי סיר שלם של אורז (סיר המורכב מכוס אחת של אורז לא מבושל דרך אגב, כמה קלוריות בערך לכמות כזאת?) ועוד מספר דברים במהלך היום. היום בבוקר שתיתי כמעט ליטר מים ואכלתי עגבניה, ושעה וחצי לאחר מכן יצא לי להיות בבית חולים, אז נשקלתי על הדרך והמשקל הראה לי קילו וחצי יותר ממה שאני בדרך כלל. חשוב לציין- לא התרוקנתי כלל לפני שנשקלתי(כלומר, מאז אתמול בבוקר לא הייתה לי יציאה, ובנוסף לפני שעליתי על המשקל היום לא התרוקנתי גם מבחינת שתן) בנוסף נשקלתי עם חולצה ארוכה וסווטשירט גדול. השאלה שלי היא אם יתכן שהקילו וחצי הללו מורכבים מהצואה+שתן+פריטי לבוש? האם זה הגיוני שכול אלו העלו אותי בקילו וחצי? אם הייתי מתרקונת קודם לכן המשקל היה מראה לי את משקלי הרגיל? אשמח לקבל תשובה. תודה רבה מראש
למה אכלת אורז לא מבושל???????
את עצמי מתנצלת התכוונתי שהסיר מורכב מכוס אחת של אורז לא מבושל - כמובן שבישלתי אותו והוספתי 2 כוסות מים רק רציתי להדגיש את הכמות....
שלום עינת, המשקל שלך תלוי בהרבה גורמים. אם בבית את נשקלת בשעה קבועה, אחרי שהתרוקנת וללא בגדים, אין ספק שהמשקל עם כל מה שהיה עלייך גבוה יותר. שנית, קשה להשוות שקילות שלא באותו משקל. 2 מכשירים שונים, אפילו מאותו הסוג, יכולים להראות 2 משקלים שונים גם באותם תנאים (לבוש, נוזלים וכו'). לשאלתך, כוס אורז לא מבושל, שווה בערך ל- 450 קלוריות. בברכה מוניקה קרן