בקשה לדיאטה מומלצת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , שמי נוי ואני בת 16 . הגובה שלי הוא 1.63 ומשקלי הוא 56 . הייתי רוהצ לרזות לפחות 5 קילו , ואשמח אם תעזרו לי בכך שתייעצו לי על דיאטה מסויימת . תודה, נוי .
נוי, לפי הנתונים שמסרת אין לך מה לרזות. משקלך תקין. עדי
שלום נוי, איני נוהגת לתת תפריטים ספציפיים בפורום זה, מסיבות רבות, ביניהן שאין לי די אינפורמציה לכך. אני יכולה להמליץ באופן כללי: לאכול ארוחות מסודרות, לאכול ליד שולחן, להמעיט באכילה מול טלוויזיה, מחשב וכד'. לשלב ירקות בכל ארוחה, להעדיף דגנים מלאים, לצרוך מוצרי חלב עד 5%. להמעיט בטיגון. להמעיט או להימנע מאכילת ממתקים, חטיפים ושתייה ממותקת. לשתות הרבה מים. לשלב פעילות גופנית כל יום. בברכה מוניקה קרן