אני מתה ךהוריד במשקל..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/11/2007 | 16:27 | מאת: רונית לוי
אני 1.70 ואני שוקלת 75 אני לא סובלת את עצמי כל הדיאטותצ אני נכשלת מה עושים????
לקריאה נוספת והעמקה
25/11/2007 | 16:58 | מאת: adi
רונית, תרשמי כל מה שאת אוכלת ואולי תצטרפי לקבוצת תמיכה. תשתי המון מיים, תאכלי הרבה ירקות. עדי
26/11/2007 | 03:25 | מאת: צבי
רונית בממוצע יש לך עודף של 4 ק"ג {תלוי במבנה גופך}.נתנו לך "עצות" נכונות {מים,ירקות,קבוצת תמיכה וכ"ו}.קחי טיפ חשוב:את לא שמנה מכיון שאת נמצאת בטווח המשקל התקין.שימי לב,סיכוי ההצלחה שלך להוריד 4 ק"ג ולהשאר בו 5 שנים הוא 5% ולכן עדיף לך לחשוב היטב לפני הכניסה לתהליך הדיאטה!!!
26/11/2007 | 12:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום רונית, בסה"כ את בעודף משקל קל, אך אני מבינה שזה מטריד אותך מאוד. אני ממליצה לך לפנות לטיפול במסגרת שנראה לך שתתאים, זו יכולה להיות מסגרת קבוצתית או פרטנית. כך תוכלי לקבל הדרכה, ליווי ותמיכה לאורך התהליך שדורש הרבה עבודה ושינויים מצידך ולהגדיל את סיכוייך להצליח. אצלנו במרפאה אנו משלבים טיפול רב מערכתי הכולל טיפול תזונתי, פסיכולוגי-התנהגותי ורפואי, כדי לעטוף את הבעיה מכל הכיוונים ולפתור אותה. את מוזמנת לגלוש לאתר ולהתרשם מהשיטה www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן