מדוע אינני מרזה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 40 ושוקלת המון!!! עושה דיאטה מדוקדקת, פעילות גופנית, באופן שהייתי אמורה לרזות היטב, אך בכל זאת הנני דורכת במקום, רציתי לשאול את המומחים, א. האם חוסר שתיה יכול להוות גורם לאי ירידה במשקל? ב. האם חוסר שינה יכול להיות הסיבה? (אין לי די זמן לישון מספיק). ג. או אולי ריבוי הדיאטות שעשיתי בעבר מעכב את הרזיתי? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לאה, כל שלושת הגורמים שציינת תורמים לחוסר הירידה במשקל, במישרין או בעקיפין. כדאי לשנות ולתקן. בברכה מוניקה קרן