כדורי הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת למה בעצם תרופות ההרזיה אינן הפתרון המומלץ להרזיה? האם יש לכדורי הרזיה תופעות לוואי, או סוג של התמכרות אליהן. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ספיר, כדורים, תרופות מרשם הניתנות לצורך סיוע בתהליך ההרזיה, צריכות לבוא כחלק ממכלול טיפולי, ולא במקום שינוי אורח חיים. ראשית היעילות שלהן גבוהה בהרבה כאשר הן מלוות בבשינוי צורת האכילה ואורח החיים בכלל, ושנית הן אינן מהוות כדור פלא. הן אמורות לעזור ולהקל, אך לא יכולות לעשות "את כל העבודה" לבד. בברכה מוניקה קרן