חדר כושר והרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/11/2007 | 08:26 | מאת: יפית
אני בת 30 ועלי להוריד כ-25 קילו. לפני כחודש התחלתי להתאמן בחדר כושר כ-3-4 פעמים בשבוע כשעה עד שעה וחצי (לפני זה לא הייתי עושה שום פעילות גופנית) עד כה הורדתי רק כ-1.5 קילו.רציתי לדעת מדוע איני יורדת יותר למרות שהפעילות הגופנית מאוד קשה וחדשה לי. ושנית רציתי לדעת שאני עוסקת בפעילות גופנית עד כמה הדופק צריך להגיע (עד כמה זה בריא) והאם הדופק גבוה האם עלי להפסיק את האימון עד שהדופק יורד?
27/11/2007 | 12:35 | מאת: adi
יפית, לגבי שאלת הדופק תשאלי את המדריך בחדר הכושר. לגבי האוכל פשוט תתחילי לרשום מה שאת אוכלת. מקווה שקצת עזרתי.
27/11/2007 | 14:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום יפית, כדי להצליח בהרזיה עלייך לשלב גם תזונה מופחתת קלוריות בנוסף לספורט, אחרת התוצאות יהיו מאוד איטיות ולא מספקות. אני ממליהצ לך לפנות לדיאטנית בחדר הכושר (יש כזו?) ולבקש תפריט עבורך. כדאי לבצע בדיקת ארגומטריה, לפני שמתחילים להתאמן באופן אינטנסיבי. בקשי הפניה מהרופא המטפל שלך. שם יקבעו את הדופק המקסימלי שלך. ואז עלייך לעבוד בעומס של 75-85% מדופק זה. בנתיים ניתן להעזר בנוסחה, לצורך החישוב. הדופק המקסימלי שלך הוא 226- הגיל = 196. לכן טווח הדופק שלך צריך להיות 147- 167. בברכה מוניקה קרן