השמנה מהירה ..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי קוראים לי עדן אני בת 15 הגובה לי הוא 1.65 בערך ואני שוקלת כרגע 50 ..אני רוקדת מחול כבר 10 שנים בתקופה האחרונה אני מתפתה לאכול הרבה ואין לי תחושת שובע כ"כ ומפריע לי שאני עליתי במשקל בערך 4 קילו במשך חודש וחצי ששקלתי 46קילו. עכשיו המראה של גופי מפריע לי מאוד וישלי רעיונות של הקאות ולא לאכול אני לא מעזה לעשות זאת כמובן, אני אוכלת כל יום סלט ופירות שותה הרבה מים וכמובן שאני רוקדת [אומרים שאני שורפת קלוריות] אבל הבעיה שלי היא שאני אוכלת כ"כ הרבה ולא מצליחה לשים לעצמי גבולות, אני רוצה לחזור למשקל שהייתי בו קודם לכן,אני מודעת לכך שהמשקל שבו אני נמאת מתאים לגופי אך זה מפריע לי שאני נראית מלאה יותר מהרגיל כי אני רוקדת . בתודה עדן .
שלום עדן, כמו שציינת את במשקל תקין לגמרי ביחס לגובה ולגיל, אפילו בחלק הנמוך של הטווח, כלומר את רזה. אני מבינה שאת רואה זאת קצת אחרת, גם בשל הסביבה שבה את נמצאת. לדעתי העליה שלך במשקל היא טבעית ומתאימה להתפתחותך הגופנית. אני ממליצה שתפני להדרכה תזונתית מסדורת ואישית, כדי שדיאטנית תעבור ותתאים לך תפריט שיתאים לסדר יומך והדרישות הגופניות, וכן תנחה אותך להקשיב לגוף שלך, מתי הוא מאותת על שובע. בברכה מוניקה קרן