שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/11/2007 | 18:35 | מאת: נועה
שלום רב אני בחורה בת 22 השאלה שלי היא, אם אני עובדת במלצרות כל יום בין 7 ל 9 שעות, במקום די עמוס, האם זה נחשב כפעילות גופנית? אני נוסעת לעבודה באפניים (כ 25 דקות נסיעה לכל כיוון), האם גם זה נחשב? חוץ מזה אני לא אוכלת בדרך כלל ארוחת בוקר, כי אין לי זמן וכי אני לא אוהבת לאכול בבוקר, ואז אוכלת בערך ב3 בצהריים בדרך כלל סלט קצוץ עם קינואה או שקשוקה עם שתי פרוסות לחם ואז עוד פעם איזה סנדוויץ בערב וכמה כוסות קפה בין לבין, אני שוקלת 52 קילו על 1.60, מה אני אמורה לעשות כדי להוריד 3 קילו? אני אוכלת נכון ? תודה רבה נועה
לקריאה נוספת והעמקה
27/11/2007 | 20:02 | מאת: צבי
אינך צריכה להוריד במשקל.מעניין מה כולל הסנדביץ שלך?כדאי להרכיב אותו מלחם קל.אופניים ספורט נפלא אבל עדיפה הליכה מספר פעמים בשבוע.כאמור משקלך תקין ומקווה שהשקשוקה מורכבת ממעט מאד ביצים ושמן
28/11/2007 | 02:51 | מאת: נועה
לשאלתך, השקשוקה מורכבת מביצה אחת, בעיקר כי אני לא אוהבת ביצים, אז סתם בשביל הפורמליות אני מוסיפה ביצה, בקשר לשמן אין לי מושג כי אני לא מכינה אותה אלא הטבח בעבודה, שמן זית אבל. בקשר ללחם, הוא לא קל, זה לחם שיפון, כי לחם קל לדעתי דוחה, ולא צריך להתקטנן על זה, אחרי הכול אני לא שוקלת 80 קילו... חוץ מזה שמה ששכחתי להוסיף זה שאם אני מעבירה יום בלי עוגיה קיומי נהיה אפור ובלתי נסבל.......(טוב, לא עד כדי כך), אבל עוגיה אחת, לא יותר
29/11/2007 | 17:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום נועה, אני לא היתי מחשיבה את העבודה שלך כפעילות גופנית, אך בהחלט אפשר להגיד שאת עובדץ בעבודה פיזית יחסית. הנסיעה באופניים נחשבת לפעילות גופנית, במיוחד אם היא נעשית באופן יומיומי. אינך אוכלת בריא. את מרכזת את כל האכילה שלך למספר שעות די מצומצם ביום, בעוד שבשאר הזמן, מהרגע שאת מתעוררת ועד לאחה"צ אינך אוכל דבר. כל זה עוד לאחר צום הלילה. וזה בדיוק הזמן שבו את פעילה, עובדת, רוכבת על אופניים וכו'. הגוף זקוק לדלק בזמן הזה, ואת מונעת אותו. אני ממליצה לך, קודם כל לאכול ארוחת בוקר. אם אינך חשה רעב, זה יכול להיות, בתור התחלה, חטיף דגנים, כוס חלב או פרוסת לחם עם ממרח כלשהו. שנית כדאי לעשות הפסקה קצרה במהלך העבודה ולאכול כריך. אם אינך אוכלת במשך שעות רבות, הגוף מפרש זאת כמצוקה ולא ממהר לפרק את מאגרי השומן. לכן כדאי לאכול יותר ארוחות במשך היום. אם אינך אוכלת בשר או דגים, כדאי לבדוק חסרים תזונתיים במינרלים כמו ברזל, אבץ, ויטמין B12. כמובן שגם כעת את במשקל תקין ורזה. בברכה מוניקה קרן