ילדה שמנמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב , אני לא יודעת אם הגעתי למקום הנכון, יש לי תינוקת בת שנה וארבעה חודשים "שמנמנה" הילדה רגילה לבקבוק חלב רמדיה 200 cc פעם בבוקר לפני הארוחה בגן ופעם בלילה לפני השינה חשבתי להפסיק לתת לה תחליף חלב על מנת לשמור על בריאותה ולעבור "לחלב פרה 3% על הבוקר - הצהוב המתוק שלא צריך להרתיח " פעם אחת בבוקר כ3/4 כוס לפני הגן שאלתי היא: האם אני עושה את הדבר הנכון ,האם אני לא פוגעת בילדה מבחינה תזונתית ומה עם הערך הקלורי???? - יש לציין שהילדה אוכלת צהריים בגן ובשעה 4:30 עוד ארוחה בבית בנוסף לנשנושים והרבה מים כ6 בקבוקים גדולים כל יום תודה מראש
שלום, למה את קוראת "שמנמנה"? כמה היא שוקלת? מה הגובה שלה? איני ממליצה להחליף את הפורמולה בחלב ממותק. לא כדאי להרגיל את הילדה לשתות מתוק, שלא לצורך. ניתן להחליף אותה לחלב "רגיל", רצוי מועשר בסידן. ובאופן כללי מומלץ להרגילה לשתות מכוס ולהגמל מהבקבוק. אילו נישנושים היא אוכלת אחה"צ? האם היא אוכלת ארוחת ערב? אם תתני לי פרטים נוספים, אשמח להרחיב את תשובתי. בברכה מוניקה קרן