עזרה-יעוץ,בבקשה מהר. השמנה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/11/2007 | 22:45 | מאת: ילד שמנמן עם בעיה
אני מרגיש שמן!!! מטר חמישים בערך,גיל,12 ושבעה חודשים,משקל 78 קילו בערך. יש לי סביבה נורא רזה,אני שמן? אני מרגיש אחד כזה. (הערכים לא מדוויקים,הם לפי תחושה ולפי בדיקה לפני שבועיים אז זה בערך...). האם אני שמן? תוכלו לעזור לי?
27/11/2007 | 22:46 | מאת: ילד שמנמן עם בעיה
אשמח גם לקבל תגובות בדואר: [email protected] רק תכתבו שאתם מפה.
28/11/2007 | 20:32 | מאת: צבי
אהלן חמוד,מה הלחץ סה"כ אתה שמן מאד מאד.יש לך 25 ק"ג מיותרים. אין תרופת פלא מהירה לבעיה שלך.הצטרף לקבוצת ילדים מרזים דרך קופת חולים שלך ותתחיל לאכול נכון,לשתות נכון ולשפר את מאזן האנרגיה של גופך על ידי הליכה מהירה כל יום.אני יודע שאתה אוהב לאכול ושונא הליכה וספורט אבל רק אתה יכול לטפל בעצמך בגופך.ההרזיה היא תהליך איטי כמו שלא השמנת מהר לא תרזה מהר.הרבה הצלחה והערכה על הרצון לטפל בעצמך.
28/11/2007 | 22:02 | מאת: ילד שמנמן
היום בערב בדקתי,אני 84 ק"ג ו1.51. אני לא מצליח ללכת הרבה,לא יכול לרוץ. שונא סלטים,אוכל ארבע פעמים בשבוע ג'אנק פוד. כי אין משהו אחר... אני השמנתי ממש מהר... אני לא מצליח לרזות... הילדים בשכבה שלי לא שמנים,הם נורא רזים... עזרה. בבקשה? *מרכז המשקל שלי הוא בבטן ובמותניים.
29/11/2007 | 18:21 | מאת: מוניקה קרן
שלום, עפ"י כל המדדים אתה נחשב לשמן, אך את זה בוודאי ידעת. אתה צריך לפנות לקבלת טיפול והדרכה כיצד לשנות את הרגלי החיים בכלל והאכילה בפרט כדי לרדת במשקל. יחד עם זאת אינך יכול לעשות זאת לבד. אתה צריך תמיכה משפחתית לצורך העניין. וכולם צריכים להיות שותפים פעילים בתהליך. מה עם הוריך? האם הם מודעים למצוקה שלך? האם אתם משוחחים על כך? אני ממליצה לכם להתעניין לגבי סוגי הטיפולים הקיימים: קבוצות, טיפול פרטני וכד'. כדאי אולי גם להתיעץ עם הרופא שלך. אצלנו במרפאה אנו נותנים טיפול לילדים ולנוער. אתה יכול לגלוש באתר ולהתרשם www.drlevy.co.il זה מצוין שאתה מוכן לעשות שינוי. זה הצעד החשוב ביותר. אך חשוב שתקבל את התמיכה והעזרה הדרושה לכך. בברכה מוניקה קרן
02/12/2007 | 14:54 | מאת: ילד שמנמן
איך אפשר להרשם לתוכנית הילדים והנוער? ואיך אפשר לעצור עלייה במשקל? (לפני שאני מתחיל להוריד... כי אני בערך שניים וחצי קילו בשבועיים...