אני סובלת ממשקל עודף שנים...!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/11/2007 | 13:27 | מאת: דורית
ניסיתי הרבה דברים ולאחרונה הפנו אותי לדיקור הסיני זה במאת עוזר??
לקריאה נוספת והעמקה
28/11/2007 | 23:01 | מאת: צבי
דורית שימי לב, כל מה שלא מוכרים במכולת לא יעזור לך לרזות.דיקור סיני ללא תזונה נכונה יעשה לך חור בכיס מבחינה כספית ואז תשקלי פחות.לעצם העניין דיקור סיני יעזור לך בטווח הקצר אבל לא יפתור את בעיית התזונה הנכונה שלך.האם את רוצה שכל החיים ידקרו אותך --זה לא פתרון מעשי. כדי לרזות את זקוקה לדיאטת רזון נכונה עם ירקות,דגים,שתיית מים והליכה יומית.הצטרפי לקבוצות תמיכה דרך קופ"ח שלך-זהו הפתרון הנכון לבעיה.הסינים אומרים "כאשר אתה חולה תחליף את הרופא שלך" הם לא הולכים לדיקור-הם עוסקים ברפואה מונעת כלומר תזונה בריאה ושמירה על כושר גופני.בהצלחה
29/11/2007 | 18:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום דורית, אנו משתמשים בדיקור סיני כתומך בתהליך ההרזיה. הדיקור אינו בא להחליף תזונה נכונה, פעילות גופנית, שינוי אורח חיים, אך הוא יכול לסייע ולהקל על ההרזיה. הוא מפחית תיאבון, מפחית חשק למתוק ויכול לשפר את חילוף החומרים. זו אינה תרופת קסם! אך מניסיוני היא עוזרת ומקלה על השינוי לאורח חיים בריא יותר. בברכה מוניקה קרן
29/11/2007 | 22:14 | מאת: גולי
כאחת שעשתה מס' פעמים דיקור. זה עוזר אם זה מלווה ברצוןלרזות, כי השמנים לא אוכלים רק כשרעבים. אבל כשמפסיקים את הדיאטה שמלווה את הדיקור שהיא בד"כ הפרדה של אבות המזון אז העליה היא מהירה בחזרה