האם לצמחונים יש מקור לויטימין B12 שהוא לא תוספים?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לגבי טבעונים הבנתי שהם חייבים לקחת תוספים, אך מה בנוגע לצמחוניים? האם יש מאכל שהוא אינו מועשר ומכיל את ויטמין B12 באופן טבעי?
לקריאה נוספת והעמקה
הי , לצמחונים מקור טוב לb12 הם מוצרי חלב וביצים ואם יש מבין הצמחונים גם אוכלי דגים אז זה גם מצטרף . אולם לעיתים למרות האכילה ייתכן חסר הנובע מהספיגה של הויטמין ולכן מומלץ לבדוק אם אין חסר ובמידה ויש מומלץ להשלימו בתוסף , בברכה סיגל
(מספר מקשר)