חוסר תאבון בתקופה האחרונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/07/2019 | 13:04 | מאת: לאה
לאחרונה התחלתי טיפול באנטיביוטיקה בשל מוגלה בנרתיק, 5 כדורים ביום בשל זאת ככל הנראה לפי דעתי יש לי חוסר תאבון ואני בקושי אוכלת ובנוסף מטופלת בכדורי אסטו בשל חרדות. במשך תקופה ארוכה אך החוסר תאבון בא והולך פעם יש תאבון ופעם אין אני מרגישה כאב בבטן של רעב אבל לא בא לי לאכול תחושה מוזרה כזו. רציתי להתייעץ מה לעשות עם כך?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, אני ממליצה לך ללכת לפגישה עם דיאטנית ולשתף את הרופא המטפל ,צריך לקבל עוד נתונים ואינפורמציה שאינה מתאימה לשאלת פורום באינטרנט. בברכה , סיגל