מתקשה לרדת במשקל, אך יום אחד של חריגה קטנה מביאה לעלייה ישר במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מתאמנת קבוע בין שלוש לארבע פעמים בשבוע אינטנסיבי כשריפת 400 קלוריות באימון ומנסה לאכול נכון לפי המאמנת אמורה לאכול כ1300-1400 קלוריות ליום,. הירידה בגרמים ומאוד מאוד איטית, אך מספיק שיום אחד אכלתי נגיד ;1600 קלוריות ישר למחרת עולה בכ400 גרם , איך ולמה, זה נורא מייאש מה עושה לא נכון.
לקריאה נוספת והעמקה
הי, תהליך הירידה במשקל הוא תהליך שדורש סבלנות מרובה , ויש להבין שגופנו אינו משוואה מתמטית בלבד, יש גורמים נוספים שמשפיעים ולא רק כמה קלוריות שנשרפו וכמה נאכלו במקביל המלצתי החמה שתיפני לדיאטנית שתבנו יחד תפריט מותאם . בברכה סיגל
(מספר מקשר)