כרס...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 24, גובה 160, שוקלת בערך 56-57 ק"ג. הבעיה היא שרוב המשכל התווסף לי על הבטן...יש לי מה זה כרס, כמו של אוהבי בירה, ואני לא יודעת מה לעשות איתו! אני כמעט לא אוכלת, סופרת כל קלוריה, עושה ספורטת אבל העוול הזה לא נעלם...מה עליי לעשות???
שלום דנה, אולי כדאי לך לעשות תרגילי עצוב לבטן. את במשקל תקין. עדי
שלום דנה, כמה עלית במשקל? האם קודם הבטן היתה שטוחה יותר? אם כן, כנראה שעלייך לרדת את המשקל שעלית. אני משערת שמדובר בכ- 3 ק"ג. הסיבה שהם "התישבו" על הבטן היא עניין של מבנה גוף. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי, כדי שדיאטנית תדריך אותך לתפריט נכון ופעילות גופנית שיביא אותך ליעדך. בברכה מוניקה קרן