מבקש הסבר ואולי הצעה שתועיל לי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 62 גובה 172 שוקל כיום 107.2 בשיאי שקלתי כ-109 ,(לפני הניתוחים) מת להוריד ולהגיע ל95 ק"ג שעם המשקל הזה הרגשתי הכי נוח בזמנו . לא מצליח להוריד למרות שבעצם עכשיו ללא דיאטה וללא כלום ירד לי ק"ג אחד ואני ממש לא רוצה להחשיב את זה כי כנראה זה תגובה של הגוף ללחץ שיש לי לאחר 4 ניתוחים שעברתי ובעבודה עם בוס לא מבין ולא מפרגן ,ניסיתי להוריד ולא מצליח כאשר זה בא ביוזמתי מה בעצם קורה כאן??
עמי שלום, 1. תרשום מה שאתה אוכל!!!! 2. ספורט 3. תשתה המון מיים. 4. תעדיף מוצרים הדלים בסוכר ובשומן על פני אלו העשירים בהם. 5. כמו שרומא לא נבנתה ביום אחד, כך גם אתה לא עלית ביום אחד. זה תהליך. 6. תלך לאיש מקצוע/קבוצת תמיכה. עדי
שלום עמי, לא הבנתי אילו ניתוחים עברת ומדוע. השינוי במשקל הוא כנראה על הרקע שציינת, אך אל תבנה על זה שכך תוריד 12 ק"ג. אתה צריך ורוצה לרדת במשקל ואני מציעה שתעשה זאת במסגרת מסודרת, עם הדרכה מקצועית. בברכה מוניקה קרן