אי ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/11/2007 | 10:28 | מאת: טל
שלום רב. שמי טל .גטבהי 160 ומשקלי כיום 56.3 התחלתי לפני כ-שבועיים דיאטה מסודרת עם שלוש ארוחות ביום ו2-3 ארוחות ביניים של גזר מגורד ,פרי או יוגורט 0 אחוז. אני ראיתי ירידה של חצי קילו ואז העלתי הבוקר ל56.3 בחזרה.. אפילו התחלתי ספורט(עשיתי פעם את קיקבוקסינג השבוע) ועוד יש עלייה? ממה זה נובע? אולי מזה שאכלתי מונוסודיום גלטומאט במרק מוכן? הייתכן? או ישנן עוד סיבות? מה יש עליי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
30/11/2007 | 10:36 | מאת: צבי
אתה יכול להמשיך את התהליך ולא להתייאש כדאי שתדע שמשקלך תקין ולכן גופך כנראה מגיב יותר לאט לשינוי שאתה מבצע.מונוסודיום ג. לא עוצר ירידה במשקל.לא ציינת את משקל היעד שלך אם אתה בכיוון של הפחתה עד 5ק"ג אתה בכיוון הנכון.
30/11/2007 | 19:44 | מאת: adi
טל, אני מסכימה עם צבי. עדי
02/12/2007 | 15:04 | מאת: גלי
טל כאשר נשקלים רצוי להשקל פעם בשבוע ביום קבוע ושעה קבועה, שנית לפעמיים כאשר עושים ספורט צריך להוסיף לתפריט, ותמיד בהתחלה הגוף מעלה כי אתה בונה שריר ושריר שוקל יותר כך שזה שעלית חצי קילו לא אומר שלא אכלת כמו שצריך אלה שרירים, גם מצבי רוח, לחצים, מזג אויר, (מחזור לנשים) וכו' וכו' וכו' יכולים להשפיע על המשקל, * אתה מגוון את הארוחות שלך..? במידה ולא כדאי מאוד לגוון הכי חשוב ךלא להתייאש שיהיה בהצלחה
02/12/2007 | 23:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום טל, יכולות להיות הרבה סיבות לשינוי במשקל. אולי מראש הירידה לא נבעה מהרזיה, כלומר איבוד מסת שומן, אלא איבוד נוזלים, ואלו חזרו כמו שבאו. אולי כן ירד שומן, אך הוא התווסף חזרה. ואפשר להמשיך ולעשות הרבה ספקולציות. כדי לרדת במשקל צריך, קודם כל, ליצור מאזן קלורי שלילי, כלומר לאכול פחות ממה שמוציאים. (מה הגיל שלך?) שנית, צריך להתאזר בסבלנות. צריך לאכול באופן מסודר נכון לאורך תקופה. צריך לבצע פעילות גופנית באופן סדיר, לא רק פעם בשבוע. בקיצור להמשיך בדרך, ולתאזר בסבלנות. בברכה מוניקה קרן