שמירה על משקל אחרי דיאטת כאסח
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, ירדתי 25 ק״ג בחודשיים וחצי האחרונים. כמובן שעשיתי זאת על ידי צמצום משמעותי (עד כדי הרעבה) של האוכל. מאחר וכולם מודאגים ואני מבינה את החומרה, רציתי לשאול- אם אוכל לפי צריכת הקלוריות המומלצת לשמירה על המשקל של מחשבון bmr, אצליח לשמור על המשקל שאליו הגעתי מבלי לעלות? מן הראוי לציין שלפי המחשבון אני צריכה לאכול 1000 קלוריות ביום יותר ממה שנהגתי לאכול. כיצד לאכול נורמלי ומאוזן מבלי להשמין?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, זה נשמע קצב ירידה מאוד מהיר במשקל אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית ולהתחיל להוסיף אוכל בהנחייתה וקבלת תפריט מאוזן ונכון מכיוון שלא אכלת כרצוי ואולי לשרול ויטמינים מסוימים שכדאי לשלב כרגע בברכה סיגל
(מספר מקשר)