אוכל בריא... מה עדיף....
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/10/2019 | 09:48 | מאת: סתיו
שלום, מה יותר בריא לאכול-קינואה או אפונה חצויה יבשה ?
הי, השאלה למה כוונתך בריא ומאוד קשה להשוות לשני המזונות שתיארת יש ערך תזונתי גבוהה. וכמובן המלצתי לשלב גם וגם שניהם טובים . וכמובן השאלה למי ומה המטרה . בברכה סיגל