דיאטת השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/11/2007 | 14:30 | מאת: אילנית
ילד בן 5 שוקל 13.5 קילו גובה 94, התחלתי לתת לו סירופ השמנה, מה לתת לו לאכול בריא עם הרבה קלוריות כך שלא יהיה לו סוכרת או כולסטרול. אילנית
02/12/2007 | 23:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום אילנית, מה זה סירופ השמנה? לגשת בדחיפות ללקבל יעוץ דיאטני להתאמת תפריט מתאים. בברכה מוניקה קרן