האם יש סכנה בהתנזרות מסוכר, מלח ומיעוט בפחמימות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/11/2019 | 18:45 | מאת: רונית
באחת מבדיקות הדם נצפתה אצלי רמה גבוה של סוכרים בדם. בעקבות הפסקתי לחלוטין לאכול סוכר (ועל הדרך גם מלח). כבר חצי שנה שאני אוכלת סוכר רק ע"י תפוח אחד ליום. אני לא שותה קפה או תה ולכן לא משתמשת בממתיקים, כמובן שלא שותה או אוכלת שום דבר ממותק, לא במשקה, לא באוכל חוץ מאותו תפוח. אני אוכלת בעיקר ירקות, בשר, דגים וקצת גרעינים כמו: שיבולת שועל וזרעי פשתן. גם לא אוכלת הרבה פחמימות ואולי בגלל זה ירדתי 6 קילו בששת החודשים. השאלה שלי היא האם זה מסוכן להמעיט כ"כ בסוכר?
לקריאה נוספת והעמקה
הי. כמובן הפחתת פחמימות שכזו צריכה להיות תחת מעקב וביקורת . טוב לעשות שינוי כשמתגלות רמות סוכר גבוהות אבל זה צריך להיות נכון. המלצתי לפנות לדיאטנית שתעבור על התפריט ותראו ביחד אם זה תקין. סיגל