אכילה נכונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ! אני בן 22, ולאחרונה צמחה לי קרס קטנה, ע"מ להעלים אותה נרשמתי לבריכה ואני שוחה 2-3 פעמים בשבוע כשעה בכל פעם. כבר חודש וחצי ואינני רואה שיפור במצב הבטן :( גובה: 183 | משקל 78 (!!) אני אכתוב לך את סדר היום מבחינת הארוחות ואשמח אם תביעי דעתך ! בבוקר אני שותה כוס נס א. צהריים בדר"כ בשר, עוף , סלטים וכ' (13:00) ובערב אחרי השחייה (20:00-21:00) : חלב וקורנפלס או סלט עם טונה משתדל להימנע מלחם או עוגיות ... מה דעתך ??? תודה מראש ! בן.
שלום בן, ראשית, אינך בעודף משקל. האם קודם שקלת פחות? התפריט שלך לא מספר לי הרבה. לא ציינת כמויות. על אילו סלטים מדובר? יש שוני מהותי בין סלט ירקות לסלט אבוקדו, חומוס, חצילים וכד'. אתה נימנע מאכילת לחם. למה? לחם הוא מקור חשוב לאנרגיה, לויטמינים ותורם לשובע. כדאי לצרוך לחם מקמח מלא. שינויים נוספים עליהם היתי ממליצה: לצרוך יותר מוצרי חלב: גבינות עד 5%, יוגורטים וכד'. לאכול 3 ארוחות ליום, כולל ארוחת בוקר, ועוד 2-3 ארוחות ביניים. מה אתה שותה? כאמור החלק המהותי בעניין התזונה הוא הקלוריות שאתה צורך. אם אתה אוכל יותר ממה שאת המוציא, או בדיוק מה שאתה מוציא לא יהי השינוי במשקל. אני ממליצה לך למדוד בסנטימטר את היקף הבטן, ולעשות זאת אחת לשבועיים. יש סיכוי שתגלה שהיא כן מתכווצת קצת. סבלנות. בברכה מוניקה קרן