שומנים בדם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לפני שנה בבדיקות הדם היו לי 325 טריגליצרידים (הכולסטרול היה תקין) התחלתי בדיאטה והורדתי כ8 קג עד כה.לפני כשבוע ערכתי בדיקות שגרתיות ולהפתעתי השומנים בדם עלו ל666 הכולסטרול הכללי והכולסטרול הטוב בגדר הנורמה את הרע היה רשום שלא ניתן היה לבדוק (אני בת 34 בריאה) הרופא ישר רצה לתת לי כדורים אך אני רוצה לדעת אם יש בכלל סיכוי שבמקום שומרי משקל אלך לדיאטנית שתגיד לי מה לאכול ומה לא ולעשות פעילוצ גופנית האם זה יכול להוריד לי את הרמה?אני גם לוקחת אומגה 3 לא אוכלת סוכרים או פירות לפני כ4 חודשים החלפתי בעצת רופאי את הגלולות מגינרה לבאלארה האם יש סיכוי שזה מה ששיבש את הבדיקה? הגלולות הן יותר חלשות וחדישות מהגינרה תודה
שלום ללי: מה משקלך וגובהך? קחי בחשבון שאת לא יודעת מה היתה רמת השומנים שלך בדם לפני שירדת במשקל, הבדיקות הקודמות הן מלפני שנה ! אם אני מבינה נכון הטריגליצרידים עלו ל- 666 ? זהו ערך בהחלט מאוד גבוה ומומלץ להתחיל טיפול תרופתי. דיאטה ופעילות גופנית יכולים לעזור להוריד את רמת הטריגליצרידים בדם, אני מציעה לך לחזור על הבדיקה ולפנות לדיאטנית, גם אם את מתחילה טיפול תרופתי זה לא במקום אלא בנוסף לדיאטה ואורח חיים בריא. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי
אני תמיד הייתי בחורה בריאה. בת 35, שוקלת 69 ק"ג, אבי היה חולה בסכרת וגם אימי. עשיתי בדיקות דם לפני שבוע וגיליתי ש: כולסטרול הרע: 223 כולסטרול הטוב:41.4 שומנים בדם: 511 הייתי תמיד מכורה לשוקולדים. כל יום הייתי אוכלת כ 400 קלוריות רק ממתקים. ו700 קלוריות אוכל. וזהו. עכשיו שיניתי את הרגלי אוכלת מה שהדיאטנית אמרה לי, ועושה 3 פעמים בשבוע הליכה חצי שעה. שאלתי:אם אני אשמור ולא אוכל מתוק ביכלל יש סיכוי שהבדיקות עוד חודשיים יהיו בסדר? והאם יש סיכוי שיהיא לי סכרת או בעיה בלב? וממה כל זה קרה לי בגיל כל כך צעיר. אשמח מאוד אם תענו לי אני נורא מודאגת, ורוצה מאוד להיות בריאה.