chron's disease
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2007 | 10:49 | מאת: אברהם
שלום רב, לאחרונה הובחנתי כסובל מ מחלת קרואן. אני קורא ספר שניקרא דיאטת הפחממות הספציפיות ורציתי לדעת עם יש רופא גסטרו שמכיר את זה כדי שאני אוכל לדבר איתו תודה
03/12/2007 | 00:11 | מאת: מוניקה קרן
שלום אברהם, תנסה בפורום גסטרואנטרולוגיה http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-904,m-Doctors,a-Forums.html בברכה מוניקה קרן