קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הי סיגל, מדוע בתפריטי דיאטה לא מחשיבים קלוריות של ירקות כמו עגבניות גמבה חצילים פטריות וכו? אילו לא קלוריות שיכולות להתווסף לעודף משקל ככל יום? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הי, השאלה כוללנית ואינני יודעת למי הכוונה שלא מחשבים. באופן כללי הירקות שמנית אינם מכילים כמות גדולה של קלוריות אבל אם מציינים תפריט עם כמות קלוריות מסוימת יש לכלול הכל .בברכה סיגל
(מספר מקשר)
במני הדיאטניות השונות אליהן הלכתי,נתנו לי תפריט מותאם של 1200 קלוריות,וירקות שונים כגון אילו שכתבתי,נאמרו לי עלי ידי כולן,שאני לא צריכה להחשיב אותם כחלק מהתפריט של ה1200 קלוריות. רציתי להבין אם אפשרי מדוע זה?