ההבהרה ממקודם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
במיני הדיאטניות השונות אליהן הלכתי,נתנו לי תפריט מותאם של 1200 קלוריות,וירקות שונים כגון אילו שכתבתי,נאמרו לי עלי ידי כולן,שאני לא צריכה להחשיב אותם כחלק מהתפריט של ה1200 קלוריות. רציתי להבין אם אפשרי מדוע זה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הי. יש שלא מחשיבים את כמות קלוריות המגיע מירקות גם כי התרומה שלהם באמת מועטה יחידת ירק 1 כמו מלפפון / עגבניה לא יותר מ15-20 קקל שזו כמית קטנה מאוד וגם יש להם חשיבות בריאותית בשילוב בתפריט . יחד עם זאת יש לזכור שגם ירקות אם אוכלים בכמות גדולה לא ניתן להתעלם מהתרומה הקלורית שלהם. בברכה סיגל
(מספר מקשר)