שומן ניהיה שומן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/01/2020 | 01:16 | מאת: יובל
הי סיגל, רציתי בבקשה להבין עד כמה שניתן במסגרת הפורום אם בכלל יש לזה תשובה:מתי בדיוק המזון הופך לשומן? אם לדוגמא אני אמור לאכול 1500 קלוריות ביום כדי לשמור על משקל גופי,והיום אני אוכל 1700,האם ה200 קלוריות האילו יתחילו להיות שומן ממש פרקטי שנכנס לתאים בשעה הקרובה לדוגמא ואם זה אכן נכון ככה,האם אני יכול לקזז בעצם את ה200 קלוריות שומן עודף האילו רק אחרי שהן כבר נכנסו לתאים? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
עליה במשקל לא מתרחשת מיד ברגע שיש עודף של 200 קקל או יותר . וכנל הפוך חסר של 200 קלוריות לאמיוביל לירידה זהו תהליך מיצטבר . עודף לאורך מס ימים שיוביל לעודף של 7000 קקל יוביל לעליה של 1 קג במשקל. ואותו הדבר הפוך. בברכה סיגל