כרס בישיבה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2007 | 15:02 | מאת: ישראלפאט
היי אני תוהה אם תוכלו לעזור לי... אני לא ממש שמן,אבל כאשר אני יושב נוצרת מעיין "כרס" ענקית ממש. מה לעשות? ולמה זה קורה כאשר אני יושב?
03/12/2007 | 13:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום, זה קורה בגלל שכאשר אתה מתיישב יש חלוקה שונה של העור ושכבת השומן התת עורית. היא פחות מתוחה, ולכן "מתקפלת". בברכה מוניקה קרן
09/12/2007 | 10:10 | מאת: ישראלפאט
אז זה מעיד על זה שאני שמן?