תפריט תזונה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2007 | 19:39 | מאת: רני
שלום, אני בן 20 מפתח גוף ומעוניין לפנות לתונאי שיבנה לי תפריט תזונה המתאים לי. אני מעוניין בתפריט לעלייה במסה ולאחריו תפריט חיטוב, חשוב לציין שאני משתמש בסטרואידים אנבוליים והייתי מעוניין בתזונאי בעל ידע בחומרים האלו ושיבנה לי תפריט שיתאים לי לזמן מחזור סטרואידים ולזמן יומיומי רגיל ללא סטרואידים. לאן כדאי לי ואפשר לפנות בכדי לקבל ייעוץ המתאים לי בנוגע לעניין ומהו המחיר הממוצע של פגישה ובניית תפריט תזונה בתודה, רני.
לקריאה נוספת והעמקה
03/12/2007 | 13:56 | מאת: מוניקה קרן
שלום רני, איני ממליצה על שימוש בסטרואידים ( שלא לצרכים רפואיים), כי אני חושבת שהם מזיקים לבריאות. כדי להתאים את התזונה שלך, פנה לדיאטנית בקופה"ח אליה אתה משתייך, דרך רופא המשפחה שלך. בברכה מוניקה קרן