השמנה במהלך ההריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2007 | 20:16 | מאת: מיקי בת
כל חיי אני שומרת על עצמי אני בחורה בת 32 בגובה 168 משקלי 62 קג. אוכלת בריא וגם אם משמינה ק"ג 1 גג שניים ,מחזירה את עצמי למסלול האמת שאני ממש לא אוהבת דיאטות אני מאמינה באכילה נכונה וכושר הליכה,פילאטיס עיצוב וחיטוב אני עם האצבע על הדופק מאוד חשוב לי להראות במיטבי תמיד (והכל עיניין של תקופות ) כשהתגייסתי לצבא שקלתי 74 קג והשתחררתי 58 קג (עשיתי משטר דיאטתי בצבא) ומאז העליות שלי במשקל מאוד מבוקרות. מה שמאודדדדדדדדדדדד מטריד אותי כל הזמן במחשבה זה מה יהיה כשאהיה בהריון אני רואה סביבי נשים שמשמינות בלי הכרה ,חברות שהיו רזות מאוד פתאום התמלאו והשמינו. תמיד מהדהדת לי התמונה של פעם שהייתי מלאה מאוד (הרוחב בירכים). מה הקטע הזה שנשים אוכלות כל כך הרבה בהריון שלהם (אני לא מדברת על הנורמאליות ששומרות) . האם ישנו איזה הורמון שמפקח גם על התיאבון בתקופה זו?! (יש את אלה ש"אוכלות בשביל שניים") אני פוחדתתתתתתתת להשמין מהריון ואני כל הזמן מבטיחה לעצמי שלא אהיה שמנה . לכן אני מעכשיו שומרת יותר ועושה יותר כושר (גם לחזק את הגוף) שזה לא יעלה לי אח"כ ביוקר. תודה על הסבלנות תבורכו ותצליחו מיקי
לקריאה נוספת והעמקה
03/12/2007 | 00:21 | מאת: adi
מיקי, בהיריון מעלים במשקל, אבל לא צריך להעלות 20-30 קילו. תלוי במבנה הגוף כמה רצוי לעלות. נדמה לי שצריך להוסיף לתפריט עוד 300 קלוריות אבל אני לא לגמרי סגורה על המספר. בכל מקרה הריון הוא גם הרבה שמחה ואושר. מקווה, שעזרתי, עדי
03/12/2007 | 06:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיקי, אשה הרה צריכה לעלות במשקל. זה צריך לקרות מפני שיש שם עובר (שבעצמו שוקל מעט מאוד), ורקמות נוספות המשתתפות, שגדלות יחד עם ההריון. טווח העליה במשקל משתנה ונע בין 9-15 ק"ג אצל אשה שהתחילה את ההריון במשקל תקין. העליה מעבר לקילוגרמים הללו וההשמנה "שנשארת" מהלידה נובעים לרוב מאכילת יתר. מנשים, שאוכלות בשביל שניים, ללא סיבה אמיתית. ממחשבה שעכשיו לא רואים, אז אפשר לאכול כמה שרוצים, ועוד ועוד. זה מצוין שאת דואגת לגופך, אבל אל תהפכי תהליך טבעי וזמני לבעייתי. אני ממליצה להיות במעקב תזונתי במהלך ההריון. כך תקבלי הדרכה ויעוץ ע"י דיאטני בזמן ההריון, תוודאי שאת אוכלת בצורה בריאה עבורך ועבור העובר, עולה במשקל בצורה טובה, ויכולה לקבל גם תמיכה שהכל בסדר ואת בדרך הנכונה. בברכה מוניקה קרן