שריפת שומן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2007 | 09:37 | מאת: רועי
שלון,בתקופה זו אני מתחיל תזונה חדשה המורכבת בעיקר מחלבונים + אימוני כוח בחדר כושר, אני גובה 1.73 משקל 82 ועדיין יש לי עודפי שומן בגוף רציתי לדעת ע"פ תזונה זו אני יכול להוריד את אחוזי השומן וכן מהו מס' הקלוריות שאליו אני צריך להגיע ביום (אני יודע שאתם לא עובדים ע"פ קלוריות אבל זה מאוד יעזוא לי להיות מסודר בתפריט שלי).
לקריאה נוספת והעמקה
03/12/2007 | 14:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום רועי, לצורך פיתוח גוף אני ממליצה לשלב תזונה המכילה חלבונים, אך גם פחמימות ושמנים, שיתנו תמיכה אנרגתית לחלבון. אם לא תהיה מספיק אנרגיה, החלבון שאתה הולך, ישרף, ולא ילך לבניית מסת השריר, אותה אתה מעוניין להגדיל. כדי שאוכל להתיחס לשאלת הקלוריות עלי להבין: בן כמה אתה? כמה אחוזי שומן יש לך? מה מטרת האימונים שלך? בברכה מוניקה קרן
03/12/2007 | 17:05 | מאת: רועי
אני בן 20 לגבי אחוזי שומן פשוט אין לי מושג ואשמח אם תמליצי לי על מקום שבו ניתן לעשות זאת.