מה היא שיטת ד"ר לוי? איפה אפשר לקרוא עליה יותר?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2007 | 16:24 | מאת: ג'ניפר
03/12/2007 | 18:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום ג'ניפר, את יכולה ללמוד על השיטה באתר www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן