תודה על תשובתך ועוד שאלה בקשר לגלוקוזמין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2007 | 23:18 | מאת: נוחי
שלום מוניקה תודה על תשובתך הממצה.ישלי שתי שאלות נוספות 1-קראתי שהגלוקוזמין יכל לגרום לתנגודת לאינסולין במקרים מסוימים ורצוי לבדוק גלוקוז נכון ? 2- האם יש לו תופעות לואי ? תודה נוחי
לקריאה נוספת והעמקה
04/12/2007 | 18:45 | מאת: מוניקה קרן
שלום נוחי, 1. גלוקוזמין הוא אמינו סכריד. למרות שלא נצפו תופעות מיוחדות אצל סוכרתיים, כדאי לנטר סוכר. בכל אופן הוא אינו גורם לעמידות לאינסולין. 2. באופן עקרוני במחקרים שנעשו לא נצפו תופעות לוואי ארוכות טווח אצל המשתמשים בתכשיר. יחד עם זאת המידע שקיים אינו רב. תופעות שכן נצפו כוללות שילשולים, בחילות, צרבת, נמנום וכאבי ראש. בברכה מוניקה קרן