אני יכולה ל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/12/2007 | 15:33 | מאת: :[
אני יכולה לעשות הליכה של כשעה ואחרי ההליכה לאכול סופגנייה עם תה ירוק?
לקריאה נוספת והעמקה
04/12/2007 | 19:05 | מאת: מוניקה קרן
שלום, מתוך כוונה שזה יקזז האחד את השני? צעידה של שעה שורפת 310-430 קלוריות (תלוי במשקלך). בסופגניה יש כ- 500 קלוריות. בברכה מוניקה קרן
04/12/2007 | 22:14 | מאת: דן 1
קיימות גם סופגניות מעל 500 קלוריות.צר לאכזב אותך אבל במהלך תהליך התזונה הנכונה רצוי לא לאכול סופגניות בכלל-ואם את חייבת-חלקי אותה לשניים עם אדם נוסף.