אני בן 33 ועומד להתחתן. אני סובל מהשמנה ורוצה לרדת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 33 ועומד להתחתן. אני סובל מהשמנה ורוצה לרדת במשקל לפני החתונה. אני סובל מהשמנה כמעט כל חיי. הייתי ילד שמן והתחלתי לעשת דיאטות כבר בגיל ההתבגרות אבל תמיד אני עולה בחזרה במשקל. איזו דיאטה אני יכול לעשות ומהר?
דן שלום דיאטה פרושו תהליך שבו אנו לומדים לאכול בצורה מדודה מתוך שליטה תוך שינויי ההרגלים הישנים. שינויי הרגלים לוקח זמן ואינו מתרחש ביום. לכן אם ברצונך לעשות דיאטה שתוביל לירידה במשקל תוך שמירה על ההישג עליך לאפשר לעצמך זמן לשינויי. לא הייתי ממליץ על דיאטת קאסח כוון שהיא עושה נזק לגוף. החשוב מכול הוא לזהות בתהליך הדיאטה מה גורם לך לחזור ולעלות במשקל כלומר מאילו סיבות בנוסף לרעב אתה אוכל. בהצלחה ד"ר לוי
כדאי להבין את המטרה שלך בצורה יותר מדוייקת: כמה עודף משקל יש לך?ציין גובה ומשקלך כיום. כמה זמן נותר לחתונה? אם תפנה לדיאטנית או לקבוצת תמיכה בנושא אכילה ותזונה נכונה תוכל לקבל על עצמך ואח"כ להפנים את התהליך של ההרזיה. זהו תהליך שיתכן מאד שתצטרך להמשיך אותו גם לאחר החתונה. בהצלחה