הרזיה מהירה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/12/2007 | 00:48 | מאת: נטע
שלום , אני בת 14 בגובה 150 ושוקלת 44 קילו בערך . המשקל שלי יחסית בסדר לגובה שלי אבל אני רוצה לרזות במהירות 5 קילו. אני כמעט לא אוכלת כלום ואני לא יורדת! אמא שלי הצטרפה לשומרי משקל ואמרה לי שאומרים להם שאם לא אוכלים הגוף נכנס להלם וכל מה שאוכלים הופך לשומן. גם הלכתי לתזונאית והיא אמרה שממש לא מומלץ לי לרדת. אני עושה הרבה פעילות גופנית אבל גם זה לא הולך! אני ממש מיואשת אני רוצה לרדת ולא יודעת איך. אתה יכול להגיד לי כמה קלוריות אני צריכה לאכול בשביל לרדת חמישה קילו בשלושה שבועות (גם אם אתה חושב שזה לא נחוץ)
06/12/2007 | 15:49 | מאת: דוד
אני בן 15 ושקל 110 קילו מה אני עושה קדי להוריד את זה
06/12/2007 | 16:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, ממליצה לך קודם כל לשמור על כמה כללים בסיסיים של תזונה בריאה, לאכול ירקות, פירות, שרוב הדגנים יהיו מלאים, מוצרי חלב רזים, דגים, קטניות ובשר. להמעיט באכילת מזון מטוגן, חטיפים וממתקים. לשתות הרבה מים. לבצע פעילות גופנית, רצוי על בסיס יומיומי. כמו כן כדאי שתפנה לקבל טיפול במסגרת מסוימת, פרטני, קבוצתי, מה שנראה לך מתאים יותר עבורך. אתה בעודף משקל ניכר, ומחכה לך דרך ארוכה וקשה. כדאי שתקבל הדרכה מתאימה, תמיכה וליווי לאורך התהליך ע"י דיאטנית, ורצוי גם רופא או אנשי מקצוע נוספים. את המוזמן לגלוש לאתר של המרפאה שלנו ולהתרשם מהטיפול המוצע אצלנו www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן
06/12/2007 | 16:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום נטע, המשקל שלך בסדר גמור, וכמו שחשבת, איני ממיצה לך לרזות. בטח ובטח שלא 5 ק"ג, ובשום פנים ואופן לא תוך 3 שבועות. אני ממליצה לך לשמור על תזונה בריאה, לאכול ירקות, פירות, שרוב הדגנים יהיו מלאים, מוצרי חלב רזים, דגים, קטניות ובשר. להמעיט באכילת מזון מטוגן, חטיפים וממתקים. לשתות הרבה מים. להמשיך לבצעפעילות גופנית. תשמרי על הכללים האלה ותרוויחי בריאות ומשקל תקין לאורך כל החיים. בברכה מוניקה קרן
07/12/2007 | 01:16 | מאת: שלומית גלעד
למה לך דיאטה?את בסדר גמור+ את עושה ספורט,אל תישקלי.המשקל לא מראה שומן הוא מראה כובד שריר+עצמות, השומן גורם לנפח(להראות שמנה)ואת לא שמנה,ואין סיכוי שתיראי שמנה. לכן רדי מהעניין,תהני מין החיים ואל תחפשי לך צרות!
29/12/2007 | 20:55 | מאת: רונית
שלום. אני בת 14 בגובע: 1.70 ושוקלת בערך 60 ואני רוצה להוריד לפחות 3-5 קילו אני עושה שלוש שעות פעילות גופנית בשבוע על בסיס קבוע , ולפעמים רוקדת קצת בבית אני מרגישה שאני חייבת להוריד כי אני מרגישה שיש לי כבר ממש "צדדים, וקרס" ואני לא יודעת מה לעשות כדי להוריד אותם חברה שלי שהיתה במצב שלי הורידה 5 קילו בכך שכל יום עשתה יותר מ-170 קפיפות בטן! ואני יודעת שקפיפות בטן מוריד הרבה אבל אף פעם אין לי באמת כוח לעשות את זה!! מה אני יכולה לעשות? אשמח אם תישלחו לי את התשובה באימייל: [email protected]