דחווף, אפשר לרדת במשקל גם בלי ספורט?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום קוראים לי אוסנת אני בת 45 גובהי 1.64 ומשקלי כ88 קילו, שקלתי לפני לא הרבה זמן כ97 קילו והורדתי די במהרה.. בלי כמעט ספורט פשוט הפכחתתי באכילה.. אם אני ימשיך ככה, אני ימשיך לרדת? אני מעדיפה לרדת כמה שיותר מהר.. האם זה אפשרי שאני ירד במשקלי בלי ספורט, רק בהפחתת אכילה? דחווף תודה,
אוסנת, אתחייבת להוסיף ספורט. אחרת הירידה שלך תיעצר. עדי
אפשר לרדת ללא ספורט.יש ניסויים על עכברים בנושא הם יורדים במשקל ללא ספורט. אני נגד ירידה מהירה במשקל-זאת מלכודת שתופעל נגדך כי לא תצליחי לשמור על משקלך התקין אם לא הורדת אותו בהדרגה. מה שקורה ברוב המקרים-ירידה מהירה תגרום בסוף לעלייה מהירה עוד יותר. עצתי לך-- האטי את קצב הירידה, הקצב אינו החלק הקריטי.החלק הקריטי בתהליך שבו את נמצאת הוא לא לחזור לנקודת ההתחלה. אומגה 3 יכול לסייע לך גם בהרזיה. הרבה הצלחה
שלום אסנת, אפשר לרדת במשקל גם ללא פעילות גופנית. עובדה שהצלחת ועשית עבודה יפה עד כה. יחד עם זאת כדאי שתדעי שפעילות גופנית מאוד עוזרת לשמר את המשקל הנמוך יותר החדש שהושג, לכן כדאי לך לחשוב ולאמץ פעילות שאת אוהבת, או לפחות לא שונאת. בברכה מוניקה קרן
קודם כל תלמדי עברית: אני אמשיך, אני ארד
אני סכרתית ובריאותית אני לא יכולה לעשות ספורט ירדתי 15 קילו ונתקעתי איך ממשיכים לרדת בלי ספורט
חברה יקרה לרדת במשקל אפשר גם בלי ספורט צריך רק כוח רצון לאכול נכון ובריא ולא משמין ולעמוד הגבורה בפיתויים. וחייבים במסגרת תומכת.אני ירדתי 60 קילו בלי דקה ספורט ושומרת עליהם כבר 5 שנים בלי /ספורט.והחיים נהדרים.
ב"ה חברה חביבה, אם את בת 14 את צריכה להבין שחילוף החומרים שלך בגוף עוד ישתנה ואם את יכולה לרדת במשקל בקלות עכשיו אז עוד כמה שנים זה יכול להשתנות. בכלל השמנה או עודף משקל זו לא הבעיה- זה רק סימפטום, סימן לבעיה בגוף,או בעיה באורח החיים כמו גם בעיה בנפש. בד"כ אצל רוב האנשים, אכילת אוכל איכותי באמת(תלוי את מי שואלים) מאוד עוזר לצמצם את הבעיה ולמנוע מחלות(סימפטומים) אבל איך כל האוכל והחמצן מגיע לאברים אם לא דרך הדם. וכדי שהדם יגיע ברמה טובה לכל האיברים צריך שהלב יהיה "בכושר" ובשביל שיהיה ב"כושר" צריך לעשות פעילות גופנית. וזה רק חלק קטן מהתרומה של פעילות גופנית לבריאות שלנו. כמו כן יש לדאוג לנפש, אך זה לא המקום שלי להסביר, יש לנו מספיק מקורות ביהדות לינוק מהם בשביל הנפש. חנוכה שמח וחיים בריאים לכולם.
תודה על תגובתך אבל אני בת 54 ולא בת 14
התשובה הנכונה היא "לביבות הרב"