ייעוץ דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/12/2007 | 01:23 | מאת: שירה
אני בת 21 גובה 152 תמיד הייתי יותר מדי רזה אני בקושי הייתי אוכלת ארוחה אחת ביום בגיל 20 שקלתי 38 קילו ולא חשבתי שזה קצת הרופאה כעסה ואמרה לי שאני צריכה להעלות במשקל הבנתי את הענין אך זה כאילו נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשניה מה שמוזר הוא שלפני מספר חודשים שקלתי את עצמי ועליתי המון הגעתי למשקל 44 אני יודעת שלפי הגובה וכו' זה נחשב תקין אבל מה שמוזר הוא שאני כל היום לא אוכלת בקושי מכניסה משהו לפה ואני לא מבינה איך אני משמינה אני לא מסוגלת להסתכל על עצמי במראה אני מרגישה שמנה אני רואה גם לפי הבגדים ומה שמוזר הוא שאנשים אומרים לי שרזיתי מה שלי לא נראה רציתי עיצה מה לעשות אני לא רוצה להיות אנורקסית אבל להוריד את מה שהעלתי שאני אהיה מסוגלת להסתכל במראה ואם את יודעת איך יתכן שמשמינים אם כמעט לא אוכלים אשמח לדעת תודה מראש ואשמח לקבל תשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
06/12/2007 | 16:50 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירה, את עכשיו במשקל תקין, רזה. את בטווח התחתון של הנורמה. במשקל 38 ק"ג את בתת משקל חמור, שהוא כבר הגדרה של אנורקסיה. אני מבינה מדברייך שאינך מרגישה בנוח עם עצמך והגוף שלך. אני ממליצה לך לפנות לטיפול במהירות. כדאי שזה יהיה טיפול משולב של פסיכולוג, רופא וגם דיאטנית. הם יעזרו לך לשפר את הדימוי העצמי שלך, לאכול בצורה בריאה, מבלי לפגוע בבריאותך. בהצלחה מוניקה קרן
06/12/2007 | 17:47 | מאת: שירי
רציתי לדעת האם יש קשר בין מים לבין המשקל האם מים עוזרים לירידה במשקל או להפך תודה!
11/12/2007 | 08:01 | מאת: ד,גז
שלום אני בת 41 162 ס"מ ושוקלת 48 ק"ג.וחוששת מאוד לעלות במשקל .אני אוכלת מעט מאוד. אפילו לא ארוחה אחת מסודרת .אני מאוד פוחדת לעלות.כל משהו קטן שאני אוכלת אני עולה. אני נשקלת פעמיים ביום.שאר נשנושים שבא לי ,אני לועסת ומוציאה. וזה יכול להיות חטיפים ופלים עוגיות וכו. פעם לקחתי משלשלים. איך יוצאים מהפלונטר ,כך שאוכל ולא אעלה וכן אפסיק להוציא .אנא עזרתכם.