כמה שאלות . .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/12/2007 | 20:29 | מאת: 13
יש לי כמה שאלות בנוגע לדיאטה . התפריט שלי הוא כזה : בוקר : טוסט עם ירקות וקוטג' 3 אחוז ביניים : דגנים עם חלב צהריים : תפוחי אדמה עם ביצה +ירקות / שקשוקה עם לחם +ירקות / 2 שניצל מאמא עוף ואורז+ירקות . בניים : פרי + 2 עוגיות קטנות ערב : 3 פרוסות פסטרמה בלחם שחור + ירקות / ביצה +2 פרוסות לחם שחור+ירקות / קוטג' +2 פרוסות לחם שחור + ירקות . לילה : פרי וכל זה כולל הליכה של שעה כל יום חוץ מיום שישי ו -300 כפיפות בטן ביום . האם זה טוב או שיש משהו שעליי לשנות ? וכמה קילוגרמים בערך אני יוריד בחודש ?
לקריאה נוספת והעמקה
07/12/2007 | 01:22 | מאת: שלומית גלעד
אם דיאטנית נתנה לך את התפריט הזה-אז זה בסדר גמור-אל תרכיב תפריט לבד ואל תיקח תפריט של מישהו אחר. אם אתה צריך דיאטה,תפנה לדיאטנית של קופת החולים! תהייה בריא!
07/12/2007 | 04:52 | מאת: דן 1
אהלן 13 כדאי לך לקרוא את התשובה שנשלחה לספיר!,,,
07/12/2007 | 10:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום, הפעילות הגופנית מצוינת. התפריט כולל ארוחות מסודרות, שזה טוב מאוד. והוא גם די מגוון. לדעתי כולל יותר מדי ביצים. כמה ביצים את האוכל בשבוע? לגבי קצב הירידה במשקל: בן כמה אתה? כמה אתה שוקל? מה הגובה שלך? אשמח לקבל את המידע ולהמשיך את תשובתי. בברכה מוניקה קרן
07/12/2007 | 14:28 | מאת: 13
חחח קודם כל אני בת . . ואני בת 13 וחודשיים שוקלת 80 ככה בערך והגובה שלי הוא 1.70 בערך . ואני בעודף משקל רציני מאוד . בגלל זה אני רוצה להתחיל דיאטה רצינית מאוד אבל בטוחה . וביום שאני אוכלת ביצה כארוחת צהריים אז אני לא אוכלת עוד ביצה באותו יום . וכל יום אני אוכלת משהו אחר בארוחת בוקר , צהריים ,וערב. אשמח אם תסיימי את תשובתך בנוגע לירידה שלי במשקל ובנוגע לתפריט . תודה רבה