בצקים@@
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
במשך חודשיים אני מתנזרת מבצקים הכוללים: לחם, עוגות, פיצות, פיתות וכו'. רוב תזונתי מורכבת מירקות, שמנים בריאים ומפחמימות מורכבות: אורז מלא, קינוא, שיבולת שועל, דוחן וקטניות ובמקום לחם אני אוכלת קרקרים שיפון ופריכיות אורז. זה נשמע משעמם אבל התרגלתי כי אני מפצה את עצמי עם שוקולדים, פירות, גרנולה, גלידה ואפילו צ'יפס לפעמים. וירדתי כבר 2 קילו. שאלתי היא האם זה נכון לעשות זאת לאורך זמן? למעשה אני לא מחסירה שום דבר מאבות המזון. ושאלתי השניה היא אם בכל זאת אפשר להוסיף קצת לחם מלא אורגני? תודה מראש
מאי, לדעתי את עושה לא נכון. לא צריך לאכול בורקסים ועוגות, אבל גם לא צריך את השוקולדים למיניהם. צריך לשלבם בתפריט. עדי
שלום מאי, את בעצם הורדת מאכלים לא בריאים כמו עוגות, פיצות ואחרים, והמרת אותם באחרים כמו שוקולד וצ'יפס. מה זה משנה? חשוב לאכול בצורה בריאה ואז ניתן להנות מדי פעם גם ממאכלים פחות בריאים, כמו אלו. בברכה מוניקה קרן
מאי שלום, האם את חשה שיש הבדל בהרגשה שלך? האם את יותר אנרגטית, פחות רעבה? האנרגיה של הבצקים למיניהם שונה ממאכלי השוקולד בגלל ההרכב שלהם, הבצקים בד"כ מחיטה, והשוקולד והצ'יפס ומרכיבים אחרים שאין בהם חיטה. אם את מרגישה טוב, לדעתי תמשיכי, גם אני מעדיפה לאכול מזונות שונים ממאכלי הבצק, ובעיקר חשתי את ההבדל לטובה בהתנהלות היומיומית שלי.