שאלה שלא נענתה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/12/2007 | 17:33 | מאת: בתכן
שלום אני שאלתי שאלה בקשר לסימנים בגוף ולא נענתי אני רוצה לדעת את התשובה אז אם אפשר להשיב לי אני אודה לך
09/12/2007 | 07:11 | מאת: ד"ר שלמה לוי
שלום לך : שאלתך נענתה אתמול. בברכה ד"ר לוי