קילגרמים אחרונים והכי קשים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/12/2007 | 15:15 | מאת: שרית
שלום ולמומחים! אני כבר מגיל צעיר מאוד מתעסקת בדיאטות, אני בת 19 כיום, ועשיתי הרבה דיאטות, הייתי אף בשומרי משקל וירדתי דרך המסגרת הזאת 15 קילו, יצאתי מהמסגרת הזאת והאכילה שלי התחילה להיות לא מסודרת, נשארו לי ממש קילוגרמים אחרונים אני מטר 1.70 ושוקלת 69 כמה לדעתך אני צריכה עוד להוריד, ואיזה טיפים יש לך לתת לי כדי לשמור על המשקל ולהימנע מבולמסים שיש לי לפעמים!?!!? תודה רבה רבה שרית..
לקריאה נוספת והעמקה
11/12/2007 | 18:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום שרית, כל הכבוד על הירידה במשקל עד כה. עלי לציין כי כבר עכשיו את במשקל תקין ואינך צריכה להמשיך לרדת. אך אם בכל זאת את מרגישה צורך בכך, נראה לי שעוד 5-7 ק"ג הם סבירים מאוד. נישמע שהמסגרת מאוד היטיבה עמך. מדוע בחרת לפרוש ממנה, ועוד לפני שהשגת את משקל היעד שלך? האם יש אפשרות לחזור למסגרת? אולי אפילו במרווחי זמן גדולים יותר. ההמלצות שלי הן כדלקמן: 1. לאכול בצורה מסודרת. את לבדך עכשיו והשליטה בידייך. תכנני היטב את הארוחות שלך במשך היום, אם ע"י תפריט ואם ע"י שיטת הנקודות. כשאת מתכננת מראש מה את הולכת לאכול, יש פחות מקום לאילתורים לא מוצלחים. 2. דאגי לפזר את הארוחות במשך היום, ותכנני כך, שהתפריט השבועי , או אפילו היומי, יכלול מאכל, שאינו בהכרח דל קלוריות מזין, אך את מאוד אוהבת אותו וקשה לך לוותר עליו. אם תאכלי אותו בכמות מדודה, תאכלי להנות ממנו מבלי לפגוע בדיאטה, וגם למנוע בולמוס בלתי נשלט. 3. בצעי פעילות גופנית באופן סדיר, אם אפשר על בסיס יומיומי. פעילות גופנית עוזרת בתהליך ההרזיה, וחשוב מכך, מסייעת בשמירת המשקל הרזה החדש. בברכה מוניקה קרן