דיאטה ואליטרוקסין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ד"ר לוי אני בת 26 וסובלת מעודף משקל (BMI בערך 34) ויש לי חוסר תפקוד בלוטת התריס אני כרגע לוקחת 100 מ"ג (בבדיקות שעשיתי לפני כ חצי שנה לא הייתי מאוזנת) אני מתחתנת בקיץ ואני אבודה מבחינת דיאטות. קשה לי עם תפריט של דיאטנית וגם הירידה במשקל היא איטית. אבל מצד שני אני לא רוצה להזיק לבריאות שלי עם משהו קיצוני שגם יהי אתגר להתמודד איתו וגם רוב הסיכויים יגבה מחיר כפול לתווך ארוך. אשמח לעזרה ולהאם יש משהו שאני יכולה לקחת שיעזור לי? תודה מראש
אלה, תמשיכי עם הדיאטנית ותנסי לברר על מה מחפה עודף המשקל ועם זה להתמודד. את האלטרוקסין לוקחים ישר על הבוקר ועל קיבה ריקה. עדי
שלום אלה ומזל טוב ! אם את לוקחת 100 מיקרוגרם אלטרוקסין ואת מאוזנת זה לא אמור להפריע לירידה שלך במשקל. כל דיאטה שתעשי באופן זמני דינה להכשל. את חייבת להבין שהירידה האיטית במשקל היא הטובה ביותר. דיאטה היא לא דבר זמני אלא לכל החיים ולכן מוטב שתעשי שינוי באורח החיים שלך במקום לנסות למצוא " דיאטות פלא " או פתרונות קסם ( אין כאלה !! ) עד הקייץ יש לך המון זמן. אני ממליצה להתחיל דיאטה מאוזנת , עדיף בהנחיית דיאטנית בליווי פעילות גופנית. אם את מעוניינת לזרז את התהליך תוכלי להיעזר בתרופה, לדוגמה רדוקטיל , כמובן בתיאום עם רופא המשפחה שלך. את התרופה ניתן לקחת עד שנה ברציפות , זהו זמן מצויין לשינוי אורח חיים. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי