עודף משקל והריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/12/2007 | 18:46 | מאת: ספיר 27
BMI שלי הוא 34 ואיני מצליחה להרות. לאחר שביררתי והעמקתי בנושא עדיין נשארו לי כמה שאלות לא פתורות ואשמח אם תוכלי לענות לי עליהם. רציתי לדעת איך בדיוק עודף ברמות האסטרוגןן שבגופי מפריע למחזור הביוץ התקין (איך האסרוגן הרב משפיע על רמות הLHוה FSH). בנוסף, אני יודעת שלקרומי התאים יש עמידות לאינסולין, ולמרות שאני יודעת מהו תפקיד האינסולין והשפעתו על מחזור הסוכר בגוף, אינני מביהנ איך דבר זה משפיע על יכולת הביוץ שלי?: תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
11/12/2007 | 16:02 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום ספיר: מחזור הורמונלי תקין הינו הכרחי לקיום ביוץ תקין. עמידות לאינסולין, השמנה והפרעות הורמונליות נשמע כמו חלק מהמרכיבים של תסמונת שחלות פוליציסטיות - PCO - דיאטה דלת פחמימות, הפחתה במשקל וטיפול תרופתי נכון משפרים את התסמונת. ידוע שנשים עם שחלות פוליציסטיות שיורדות במשקל מעלות בצורה משמעותית את סיכויי הפיריון שלהן. במרפאתינו מטופלות מספר נשים עם תסמונת זו, שתיים מהן הצליחו להכנס להריון וכעת עוברות אצלינות תכנית שמירה על המשקל וליווי דיאטנית במהלך ההריון. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי
14/12/2007 | 20:05 | מאת: מיי אלה
אני מנסה להכנס להריון מהחודש האחרון. אני בת 35, אמא ל-2 ילדים. אני סובלת מעודף משקל (BMI=25), והייתי רוצה מאוד לנסות ולהוריד מעט ממשקלי לפני הכניסה להריון. חברה סיפרה לי שהפחיתה ממשקלה בעזרת" תה יונגבורן". האם אני יכולה להשתמש בו ללא חשש בזמן ניסיון כניסה להריון? האם אפשר להשתמש בו בימים הראשונים להריון (במקרה ואקלט ), קראתי באתר שבתה יש "סנה" שהוא חומר שיכול לגרום לכיווצי שרירים, גם שרירי הרחם, דבר שכמובן מסכן את העובר, אך האם בשלב של לפני כניסה להריון, וכמה ימים אחרי, נאמר שבוע, זה מסוכן להשתמש בתה? קשה לי מאוד לשמור על הרגלי תזונה נכונים, אני אוכלת לא מרעב פיזי, אלא בגלל כל מיני סיבות ונסיבות שלא קשורות להרגשת רעב, ובחוגשים האחרונים, העלתי 8 קילו, לאחר שהורדתי אותם במהירות לפני אירוע משפחתי. .