כבר לא יודעת מה לעשות ..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
זה כבר יותר משנה שאני מנסה לעשות דיאטה. הכל התחיל בזה שנפרדתי מחבר שלי והחלטתי שאני צריכה לעשות שינוי במראה שלי ( תמיד הייתי ילדה שמנה וזה הפריע לי מילדותי ) ניסיתי הכל דיאטנית , ספורט בטירוף , אכילה נכונה אבל עד שאני רואה שאני יורדת כמה קילוגרמים אני מתאיישת וישר מעלה את הכל ויש לפעמים מצבים שמעלה את זה פי 2. אני כבר לא יודעת מה לעשות אני בדרך כלל לא מתאיישת בקלות ומוותרת לעצמי על דברים שאני רוצה להשיג , אבל שזה מגיע לקטע של דיאטה קשה לי. מה לעשות?
1-לברר לעצמך מהו עודף משלך 2-להקציב זמן לנושא 3-להצטרף לקבוצה פעם בשבוע לצורך ירידה במשקל 4-ירידה במשקל= שינוי אורח חיים מבחינת תזונה וכושר
שלום ספיר, זה נראה לי בדיוק הזמן לפנות לטיפול. נישמע שאת מתקשה לבצע את השינוי הדרוש בעצמך, אז אל תעשי זאת לבד. מצאי לך מסגרת מתאימה. אני ממליצה לך על טיפול משולב הכולל גם יעוץ תזונתי, דיאטנית, וגם טיפול קוגנטיבי התנהגותי, שיעזור לך לתקן את ההתנהגויות ומחשבות השגויות בנוגע לאכילה. אצלנו במרפאה אנו עובדים בשיתוף פעולה עם תוצאות טובות אצל המטופלים. את מומנת לגלוש לאתר ולהתרשם: www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן