דייסות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/12/2007 | 11:01 | מאת: לילי
שלום אני בת 27 ויש לי קושי בעיכול רציתי לדעת אילו דייסות קיימות בשוק? ואיך להכין אותן? (ללא חלב כיוון שאני אלרגית וגם אין צורך בסוכר כיוון שאני שומרת...) ידוע לי על דייסת שיבולת שועל קוואקר כיצד מכינים כמה מים חמים? מהי דייסת סולת ודייסת אורז? וכמה קלוריות למנת דייסה שמכילה בסביבות 3-4 כפות דייסה בתוספת מים בלבד?
לקריאה נוספת והעמקה
13/12/2007 | 17:48 | מאת: מוניקה קרן
שלום לילי, קודם כל רציתי לברר: למה את מתכוונת קושי בעיכול? בעל איזה אופי? על איזה רקע? לגבי הדייסות: קיימים מספר סוגי דייסה. יש מדגנים שונים כמו אורז, סולת, תירס, שיבולת שועל, תערובות למיניהם וכו'. יש דייסות הדורשות בישול, ויש אינסטנט, שצריך להוסיף לנוזל חם (מים או חלב) והן מוכנות. היתרון שלהן הוא בכך שניתן להכין מנה בודדת. במנת דייסה המכילה 3 כפות דייסה ומים יש כ- 80 קלוריות. בברכה מוניקה קרן