דיאטה כמובן!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. כבר חודש וחצי כמעט שאני עושה דיאטה ,עם מעקב אצל דיאטנית מקופ"ח,אני תוהה האם העובדה שירדתי רק 5 קילו היא בגלל שאני אוכלת בהוראת הדיאטנית גם לחם, וברור לי שקשה לרדת כשלא עושים פעילות גופנית מואצת. אוסיף ואומר גם שאני חצי שנה לאחר לידה. אני אוכלת לפעמים שתי פרוסות לחם מחיטה מלאה ליום,לפעמים 4 פרוסות,ישנם ימים שאני מוותרת על לחם בכלל.
רויטל, יופי! את גם מניקה?? עדי
שלום רויטל, לחם הוא סוג פחמימה אחד. השאלה מה עוד את אוכלת בתפריט שלך. אני יודעת שלחם נחשב לאויב הדיאטה, אך לדעתי הוא דוקא מאוד עוזר. לחם מקמח מלא מספק פחמימות שמתפרקות לאט, ומספקות שובע לאורך זמן, שזה מצוין לתהליך ההרזיה. נוסף על התרומה של סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. הירידה שלך במשקל היא בקצב של כ- 850 גרם בשבוע שזה טוב. המשיכי כך וזה יהיה מצוין. כמובן שפעילות גופנית יכולה להגביר את קצב הירידה במשקל וחשוב מכך לעזור לך לשמור על המשקל החדש בתום התהליך. בברכה מוניקה קרן