כרס בישיבה+דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי,מה קורה? מקווה לעזרה מהר. אני בן 10,שוקל 87 ק"ג וגובהי 143 סנטימטרים. אני לא ממש שמן ביחס לכיתה שלי אבל ברגע שאני מתיישב אז נוצרת לי כרס ענקית מאוד. למה זה קורה? כי שאני עומד או הולך אז יש לי כרס קטנה כזאת. ובן דוד שלי שהוא בן 14,שוקל 112 ק"ג והגובה שלו 1.54 מטר שואל אם אתם יודעים על דיאטות בשבילו.
שלום, אתה ובן דודך, שניכם סובלים מהשמנת יתר. אני ממליצה לפנות לטיפול מסודר ומקצועי ע"י דיאטנית, במסגרת קבוצתית או פרטנית. ניתן לגלוש לאתר המרפאה ולהתרשם מהטיפולים שאנו מציעים www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן
נכנסתי לאתר,אבל לא כתוב איפה יש... ואנחנו סובלים מהשמנת יתר קטנה או גדולה? כי אני אולי קצת עגול ובן דוד שלי אולי קצת שמנמן אבל אנחנו לא נראים שמנים... יש בכיתה שלנו,בגלל שיש חבורה לא קטנה של ילדים יותר שמנים ממני מעיין "פינת בריאות" שבודקים משקל וגובה ואז נותנים BMI ורואים אם אתה שמן או לא. אז לי יצא 42 ולבן דודי יצא 47,אבל לילדים אחרים יוצא משהו באזור 50. וזה השמנת יתר מסוכנת? כי לי לא אכפת להיות שמן אבל בן דוד שלי רוצה לעשות דיאטה. יש לכם המלצה לספורט? או לקבוצת של ילדים שמנים באזור הצפון? אולי אפילו מכון כושר לבעלי משקל עודף. ויש לי גם בעיה שהכרס שלי משלשת את עצמה שאני מתיישב. למה? והאמת שזה די נחמד שאני "שמנמן" כי אז יש לי תחושה טובה. כדאי לי להמשיך ככה? אולי לעבור לשמנמן באמת? כי אני מעלה בערך 5.4 קילו בחודש. זה טוב? ד"א לבן דודי קוראים יאיר ולי קוראים בן. תודה מראש בן