שאלה !
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 18 וחצי ירדתי במשך שנה כ 30 קילו . הייתי שוקלת 80 היום אני שוקלת 50 רציתי לדעת כמה קלוריות ביום מותר לי לאכול בכדי לשמור על משקל מאוזן ולא להשמין
שלום שרית, ברכות על הירידה המדהימה במשקל! סביר שכדי לשמור על משקלך עלייך לאכול כ- 1400-1500 קלוריות, תלוי בפעילות הגופנית שאת מבצעת. בברכה מוניקה קרן
ירדת 37% ממשקל גופך ואת שואלת כמה קלוריות לאכול?וכל זה תוך שנה? מהו גובהך?אולי את צריכה להמשיך בדיאטה? קצב הירידה מדהים וכך תהיה גם העליה חזרה ללא תזונה נכונה!!!