חוקן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/12/2007 | 18:35 | מאת: שמחה
זה בסדר אם אני ישתמש בבקבוק הפלסטיק ואמלא בו מים בלבד ואשתמש? אני חושבת שזה יעזור ולא רק זה, זה גם פחות יזיק בגלל שזה מים בלבד האפקט יעבוד?עלול לגרום נזק?
לקריאה נוספת והעמקה
16/12/2007 | 13:11 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום שמחה : שאלתך לא ברורה. האם את מתכוונת לחוקן של נוזלים ? מה הסיבה לחוקן ? בת כמה את ? באופן כללי מומלץ לברר את סיבת העצירות . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי